1. Працювали над питанням «Багатодітні сім’ї. Чи опікується держава багатодітними сім’ями?»
2. Знаходили відповіді на змістові питання:
· Які сім’ї в Україні мають статус багатодітних; права та пільги багатодітних сімей?
· Чи є багатодітні сім’ї у нашій школі?
· Яка кількість багатодітних сімей та дітей у цих сім’ях нашої школі?
3. Аналізували матеріали довідкових та додаткових джерел, мережі Інтернет.
4. Проводили соцопитування з питання: «Чи знаєте ви, які сім’ї в Україні вважаються багатодітними?»
5. Створювали -фото теку багатодітних родин школи, діаграми, графіки з теми дослідження.
6. За результатами досліджень робили відповідні висновки.
7. Створювали презентацію з аналізом результатів та висновками.
8. Використовуючи соціальні веб-сервіси мережі Інтернет, створили фото колаж «Багатодітні родини нашої школи».
9. Надали матеріали для розміщення у блозі проекту.
Поняття для розгляду: «багатодітні родини».
2. Знаходили відповіді на змістові питання:
· Які сім’ї в Україні мають статус багатодітних; права та пільги багатодітних сімей?
· Чи є багатодітні сім’ї у нашій школі?
· Яка кількість багатодітних сімей та дітей у цих сім’ях нашої школі?
3. Аналізували матеріали довідкових та додаткових джерел, мережі Інтернет.
4. Проводили соцопитування з питання: «Чи знаєте ви, які сім’ї в Україні вважаються багатодітними?»
5. Створювали -фото теку багатодітних родин школи, діаграми, графіки з теми дослідження.
6. За результатами досліджень робили відповідні висновки.
7. Створювали презентацію з аналізом результатів та висновками.
8. Використовуючи соціальні веб-сервіси мережі Інтернет, створили фото колаж «Багатодітні родини нашої школи».
9. Надали матеріали для розміщення у блозі проекту.
Поняття для розгляду: «багатодітні родини».
Комментариев нет:
Отправить комментарий